Planning & logistiek coördinator

 

Planning & logistiek coördinator

Aurelium, IT Services by Konica Minolta, is op zoek naar een planning & logistics coördinator die instaat voor de uitvoering van alle plannings en logistieke werkzaamheden.
 

Planning

  • Fieldplanning opmaken en optimaliseren van de verschillende technische profielen (FSO – FSE – ICT trainer – Developers – Consultants - …)
    • Flexibiliteit van een volle planning begrijpen en hiernaar handelen
    • Opties van de planning weloverwogen benutten.
    • (Pro)actief ruimte en ontstane gaten op de planning weten op te vullen
  • Projecten plannen
  • Activiteiten nieuwe contracten en/of contractverlengingen inplannen.
  • Vooruit plannen in afgesproken termijnen
    • 24u/wacht
    • Vroege en late shiften ServiceDesk, Support Team en Inhouse First Line
    • ServiceDesk-Coaches
    • Engineers/Team-Meetings: op jaarbasis inplannen en schuiven zodat elk technisch profiel één van de 3 maandelijkse sessies kan volgen
    • Quality Control ServeIT’s
    • Feestdagen
    • Werkregimes (werkt niet op vrijdag, week om week field/ServiceDesk…)
    • ServeIT’s Intern Netwerk
  • Beheer en controle over de planningsmailbox
  • Opvolging van telefonie en Teams
  • Samenwerking met Sales, SIM’s, Boekhouding en Inside Sales.
  • Communicatie met klanten, telefonisch en per mail.
  • Onboardingplanning voor alle Aurelium-profielen (inplanning en opvolging)
 
Logistiek
  • Opvolging bestellingen
    • Plaatsen (lijst verkooporders in het rood dagelijks op te volgen)
    • Ontvangen
    • Opsturen
    • Opvolgen bestellingen langere levertermijn
  • Samenwerken met distributeurs en transporteurs
  • Controle materialen en leveringen (op kantoor, bij klant of beide) voor projecten of in het kader van een planning
  • Inboeken en opsturen projecttransporten
  • Beheer recupelcontainers
  • Coördinatie vernietiging disken met certificaat
  • RMA’s/DOA’s: coördinatie met klant, distri, Support Team (vendor approval) en boekhouding
  • Beheer Vervangtoestellen
  • Coördinatie en opvolging verhuur hardware
  • Beheer Eigen gebruik:
  • Jaarlijkse stocktelling (2 per jaar)
  • Distributie van uitleveringen van licenties en carepacks
  • Beheer Autostock Engineers
  • Beheer Field Kits
 
Algemene vaardigheden:
  • Minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Talenkennis: Nederlands – Engels – kennis van de Franse taal is een bijkomend voordeel.
  • Communicatief en contactvaardig.
  • Zelfstandig en Initiatief durven nemen.
  • Gestructureerd en goed in het organiseren en plannen.
  • Oplossingsgericht.
  • Teamplayer.
  • Stress bestendig.
  • Diepgaande kennis hebben of ontwikkelen van de gebruikte tools: CRM (dynamics), Dime, Navision, ServiceNow,…

Gelieve te noteren dat u door het doorzenden van deze sollicitatie akkoord bent dat de persoonsgegevens die zijn opgenomen in uw curriculum vitae door Konica Minolta Business Solutions Belgium NV  worden opgeslagen in functie van haar werving- en selectiebeleid. Deze gegevens kunnen worden doorgegeven binnen de Konica Minolta Groep en worden bewaard voor een periode van maximaal 2 jaar na verzending van deze e-mail. U kan zich te allen tijde verzetten tegen deze opslag van persoonsgegevens en verzoeken om inzage of verbetering ervan.