Telemarketing & Customer Support Specialist

 

Telemarketing & Customer Support Specialist

Ben jij onze nieuwe marketingmedewerker die zowel commercieel kan handelen als servicegericht onze klanten centraal stelt? Dan is deze nieuwe rol iets voor jou!

Wat ga je doen?
Jij wordt de specialist voor klanten en prospects als het gaat over het splinternieuwe online e-commerce platform waar Konica Minolta haar producten en diensten op verkoopt.
  • Als klanten vragen hebben over het platform, weten ze jou te vinden en help jij ze op een servicegerichte wijze verder;
  • Je zoekt pro-actief contact met klanten en prospects en introduceert ze aan het nieuwe platform;
  • Je weet de wensen en behoeftes voor print- en IT-oplossingen te achterhalen en legt uit waar deze op het platform terug te vinden zijn;
  • Je weet prospects op afstand te adviseren en registreert en verbindt leads door naar de juiste sales collega.
 
Wie ben jij?
Om succesvol te zijn weet jij - als geen ander- hoe je een oprechte klik maakt met prospects. Jouw gesprekken zijn prettig voor de klant, open en eerlijk. Je weet commercieel in te spelen nadat je de wensen en behoeftes van jouw gesprekspartners hebt achterhaald op het gebied van printoplossingen, onderhoudscontracten en IT-services. En als je wordt gebeld met een vraag, handel jij dit op een servicegerichte manier af. Jij bent de specialist die de klant wegwijs kan maken met het platform.
  • Bachelor werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in b2b-klantcontact;
  • Een flinke dosis overtuigingskracht en enthousiasme die jij commercieel kan toepassen;
  • Belangstelling voor/ affiniteit met IT-gerelateerde oplossingen;
  • Een drive om te scoren, maar ook een servicegerichte houding;
  • Goede beheersing van de Franse, Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden we?
  • Een uitdagende functie bij een beursgenoteerd internationaal bedrijf, met een flexibele en collegiale sfeer;
  • Een hybride werkbeleid, waarbij je 50% in ons open space kantoor in Diegem werkt en 50% vanuit huis;
  • Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden, zoals Hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, 12 ADV-dagen, representatievergoeding en budget voor inrichting van je thuiswerkplek.
  • Een vooruitstrevende werkomgeving, trainings- en opleidingsmogelijkheden;
  • En omdat wij het belangrijk vinden dat onze medewerkers fit en gezond blijven bieden wij jou een jaarlijks wellbeing programma en kortingen bij o.a. winkels of de Zoo
 
Wie zijn wij?
Konica Minolta is een internationaal bedrijf dat innovatieve oplossingen aan organisaties en de samenleving biedt. Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokyo. Konica Minolta heeft haar groepsmaatschappijen in 50 landen met meer dan 44.300 werknemers. De organisatie biedt producten en diensten in 150 landen over de hele wereld.

Onze Mensen en Innovaties houden ons in beweging om onze business te versterken, continu ons motto ‘Rethink and shape the future’ toe te passen en de manier waarop mensen zakendoen en technologie inzetten te veranderen. Als een toonaangevende IT-dienstverlener, streven wij ernaar om aan de altijd veranderende behoeften van onze Klanten te voldoen met onze Digital Print, lT, Artificial Intelligence en Augmented Reality oplossingen. We zijn trots op het leveren van IT-diensten en oplossingen op het gebied van IT-infrastructuur, IT-beveiliging en Cloud-omgevingen. 
Kom in ons team en word gedreven door een omgeving die is gebaseerd op een sterke Samenwerking, voortdurend Leren en persoonlijke Groei. Iedere dag bij Konica Minolta is een kans om jouw Ideeën te delen, Verandering te stimuleren en samen te werken met collega's met verschillende achtergronden en ervaringen
 
Together, we rethink today in order to shape the Future! 
 

Gelieve te noteren dat u door het doorzenden van deze sollicitatie akkoord bent dat de persoonsgegevens die zijn opgenomen in uw curriculum vitae door Konica Minolta Business Solutions Belgium NV  worden opgeslagen in functie van haar werving- en selectiebeleid. Deze gegevens kunnen worden doorgegeven binnen de Konica Minolta Groep en worden bewaard voor een periode van maximaal 2 jaar na verzending van deze e-mail. U kan zich te allen tijde verzetten tegen deze opslag van persoonsgegevens en verzoeken om inzage of verbetering ervan.