Online

Demo: SharePoint - opzet en gebruik van een intranet en document management

Schrijf u nu in!

Demo: SharePoint - opzet en gebruik van een intranet en document management

Wilt u meer weten over hoe u op een efficiënte manier kan omgaan met uw bestanden en dit volledig vanuit de cloud? Schrijf u dan snel in!


Door de huidige Corona situatie zullen deze demo's alleen online te volgen zijn. Log-in informatie zal enkele dagen op voorhand worden gedeeld.

Intranet & Document Management
Starten met Intranet en een degelijk Document Management Systeem uitbouwen, is niet altijd even eenvoudig. Verschillende mogelijkheden bieden zich aan en bij elk van hen komt ook weer heel wat voorbereiding kijken.

Hoe begint u er dan eigenlijk aan?
Om u de kans te geven om de mogelijkheden SharePoint op eenvoudige wijze te laten ontdekken en uittesten, ontwikkelde Aurelium een eigen standaard SharePoint-omgeving op basis van Microsoft Office 365.

Aurelium SharePoint-omgeving
De Aurelium SharePoint-omgeving bevat alle elementaire bouwstenen die elke organisatie nodig heeft voor het gebruik van een Intranet en Document Management Systeem. Dit centrale cloud-platform stelt u in staat om snel en eenvoudig documenten te bewaren en te delen, nieuwsberichten te publiceren en een bedrijfsagenda bij te houden.

Tijdens deze gratis demo-sessie stellen we de Aurelium SharePoint-omgeving en de verschillende functionaliteiten aan u voor en tonen u de meerwaarde ervan voor uw organisatie.

Programma
Informatie centraliseren

  • Met een vertrouwde mappenstructuur werken
  • Uw bestanden altijd en overal raadplegen


Informatie delen

  • Eenvoudig bestanden delen, zware Outlook-bijlagen vermijden
  • Samenwerken in dezelfde documenten
  • Informatie en documenten delen en bewerken met uw klanten


Versiebeheer

  • Oudere bestandsversies herstellen


Communiceren

  • Algemene aankondigingen 
  • Berichten liken en reageren
  • Activiteiten plannen
  • Verjaardagskalender up-to-date houden


Documenten automatisering

  • Documenten aanmaken met de juiste lay-out en informatie
  • Workflow(s) gebruiken
  • Metadata en labels gebruiken


Integratie Microsoft Office

  • Van overal bestanden bewerken, zonder een lokale versie van MS Office


Q&A
 

Wanneer?
Donderdag 14 oktober om 10:00 uur. 


Liever specifiek voor uw bedrijf en uw medewerkers?
Indien u graag een aangepaste of meer diepgaande sessie zou organiseren enkel voor uw medewerkers, dat kan ook! Contacteer ons dan via info@aurelium.be en we bekijken samen wat de mogelijkheden zijn!


Dit webinar wordt georganiseerd door Aurelium, IT Services by Konica Minolta.