Online

Webinar: Verhoog klanttevredenheid met behulp van efficiënte dossiervorming

Webinar: Verhoog klanttevredenheid met behulp van efficiënte dossiervorming

Zorg voor volledige controle over de status van elke case waardoor de reactietijd op beantwoording van klantvragen verbetert.


Voor wie? 
Dit webinar is bestemd voor professionals die graag hun klanttevredenheid zouden verhogen met behulp van dossiervorming. Casemanagement- en workflow-mogelijkheden verbeteren dossiervorming waardoor klanten sneller geholpen worden.  
 
Wat? 
Tijdens deze sessie laten wij zien hoe u kunt zorgen voor volledige controle over de status van elke case waardoor de reactietijd op beantwoording van klantvragen verbetert. Eenvoudige toegang tot alle juiste informatie zoals bijvoorbeeld status, geschiedenis en onderliggende correspondentie, draagt bij aan efficiënter werken en een aanzienlijke afname van verloren zoektijden. 
 
Q&A 
Aan het einde van de sessie is er ruimte voor het stellen van vragen.  
 
Liever specifiek voor uw bedrijf en uw medewerkers? 
Indien u graag een aangepaste of meer diepgaande sessie zou organiseren enkel voor uw medewerkers, dat kan ook! Contacteer ons dan via marketing@konicaminolta.be en dan bespreken we samen wat de mogelijkheden zijn!