Mis deze kans niet om uw verkoopinkomsten te verhogen

Transactionele zaken gaan over het opnemen van promotionele of marketingboodschappen in zogenaamde "transactiedocumenten", zoals facturen, bankafschriften of verzekeringspolissen.

Transactional


Aangezien dergelijke documenten samenvattingen van transacties of andere juridisch relevante informatie bevatten, worden ze zorgvuldiger gelezen en beoordeeld dan bijna elk ander soort document dat via de post wordt ontvangen. Dit heeft van transactiedocumenten een zeer aantrekkelijk medium gemaakt voor marketingprofessionals die op zoek zijn naar effectieve manieren om een product of dienst te promoten.

Er zijn nieuwe tijden aangebroken voor de markt voor transactiedocumentdiensten. Ooit werden de bijlagen samen met de transactiedocumenten in de enveloppe gegooid. Deze strategie bleek echter niet echt significante resultaten op te leveren, aangezien de bijlagen werden weggegooid zodra de ontvanger de envelop opende. Nu hebben we "onserts", of de zogenaamde TransPromo. Onserts worden rechtstreeks op het gezicht van een transactiedocument geplaatst, zoals een factuur, bankafschrift of energierekening. Door een transactieverklaring te combineren met een promotionele boodschap kunt u operationele en marketinginformatie in één enkel document plaatsen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat dit vandaag de dag een snelgroeiende markt is, die nu miljarden waard is.


Op dit moment zijn de belangrijkste spelers op het gebied van transactiedocumenten alleen werkzaam voor grote multinationale ondernemingen. Maar er is ook een reëel marktpotentieel aan de onderkant van de markt - ten dienste van de behoeften van kleine en middelgrote ondernemingen (KMO's) in de niche van kleinere transactievolumes.

Transactioneel

Transactioneel

Hoe kunnen uw klanten direct profiteren van Transactional?

Het grootste voordeel van het gebruik van rekeningen en afschriften voor promotionele berichten is dat deze documenten daadwerkelijk worden geopend en gelezen. Volgens de studie "The Future of Multi-Channel Transactional Communications" van InfoTrends zijn facturen van nutsbedrijven, bankafschriften en informatiemails transactiedocumenten met het hoogste open tarief tot 97%.


Hoe kunnen uw klanten direct profiteren van Transactional?

Transactional verlaagt de kosten door marketingberichten in transactiedocumenten op te nemen. Het papier wordt goed gebruikt en niet verspild, bovendien wordt de bestaande witruimte op een rendabele manier gebruikt. Deze strategie verlaagt ook de operationele kosten, vermindert de noodzaak om afzonderlijke brochures af te drukken en bespaart middelen - uw klant hoeft bijvoorbeeld niet zoveel e-mailcampagnes naar bestaande klanten te sturen. Dit betekent ook dat bedrijven minder uitgeven aan extra reclame.


Als TransPromo goed ontworpen is, in kleur, met behulp van een oogstrelende kopie om een boodschap over te brengen die gemakkelijk te lezen is, is de kans groot dat meer klanten het zien en ernaar handelen. En als de verstrekte informatie goed verteerbaar is, wordt het callcenter van uw klanten niet belast met zoveel telefoontjes en vragen.


Hoe profiteert u van Transactional?

U zult in staat zijn om nieuwe cross-selling inkomsten te genereren en nieuw bedrijfspotentieel te realiseren door u te richten op zelfs de kleinere transactienichesegmenten. Moeiteloos.


Gemakshalve verhoogt u ook de bekendheid van andere producten bij de klant.

Hardware
Konica Minolta Printing Hardware

Want the ultimate in digital print production performance? You just found it. Konica Minolta’s Production Printing and Office hardware are industry benchmarks, with devices offering revolutionary colour image quality, ultra-high-speed black-and-white output, pro-quality inline finishing options to meet your complex job specifications, and more. Regardless of the size or area of specialisation of your company, our print hardware lets you build up your printing infrastructure, manage digital content, put in place state-of-the-art measuring instruments, and explore other solutions designed to change your workflow beyond recognition.

Software
Konica Minolta Software Products

Explore the countless different ways in which Konica Minolta software products could improve your operations. Konica Minolta solves the problems of your company, matches different working styles, and offers software solutions meeting the needs of your industry. By prioritising your needs at all times, Konica Minolta meets the software requirements of even the most demanding global organisations. Using the system, you can keep a lid on the cost of any printed or copied output, create advanced security measures to ensure sensitive documents don’t fall into unauthorised hands, and more.

Services
Always at your Service

Our experienced, knowledgeable specialist staff will answer any questions you may have, and show you how to operate your product. Our services function for your benefit, within a support system designed to ensure you and your company benefit fully from the solutions. We offer a range of different services, including optimised print services to combine your consulting; hardware and software implementation; workflow management to lower your document spending; and smart security services, to keep your business safe.

Mis deze kans niet om uw verkoopinkomsten te verhogen

Mis deze kans niet om uw verkoopinkomsten te verhogen

Uw productieomgeving kan veel baat hebben bij de overgang naar nieuwe manieren van printen en workflowautomatisering. Met de Konica Minolta oplossingen voor TransPromo kunt u processen verbeteren, de winstgevendheid en productiviteit verhogen en tegelijkertijd productievertragingen verminderen. Transactiedocumenten kunnen individueel worden aangepast om de aandacht van mensen te trekken zodra ze de envelop openen - saaie bankafschriften en rekeningen van nutsbedrijven kunnen bijvoorbeeld worden omgezet in aangepaste reclame-inhoud.

Eenvoudig transactiedocumenten aanpassen en promotionele inhoud creëren

Eenvoudig transactiedocumenten aanpassen en promotionele inhoud creëren

Bespaar tijd en middelen met geautomatiseerde distributie

Bespaar tijd en middelen met geautomatiseerde distributie

Inspelen op de voorkeuren van klanten door middel van multi-channelcommunicatie

Inspelen op de voorkeuren van klanten door middel van multi-channelcommunicatie

Intelligente interpretatie van content maakt uw marketingcampagnes effectief

Intelligente interpretatie van content maakt uw marketingcampagnes effectief

Gestroomlijnde bewerkingen helpen u de hele workflow te verbeteren

Gestroomlijnde bewerkingen helpen u de hele workflow te verbeteren

Biedt volledige controle over de print- en papierverwerkingsfuncties

Biedt volledige controle over de print- en papierverwerkingsfuncties

Hoe u kunt profiteren van trans-promo diensten

Hoe u kunt profiteren van trans-promo diensten

De trans-promo of cross-selling business

De trans-promo of cross-selling business draait allemaal om het opnemen van promotionele of marketing boodschappen in zogenaamde transactiedocumenten, zoals facturen, bankafschriften of verzekeringspolissen. Aangezien dergelijke documenten een samenvatting van transacties of andere wettelijk relevante informatie bevatten, worden ze meer gelezen en beoordeeld dan bijna elk ander soort document dat via de post wordt ontvangen. Dit maakt transactiedocumenten tot een zeer aantrekkelijk medium voor marketingprofessionals die altijd op zoek zijn naar effectieve manieren om een product of dienst te promoten. 


Door een transactieverklaring te combineren met een promotieboodschap (= trans-promo) kunt u operationele en marketinginformatie in één document onderbrengen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat dit een snelgroeiende markt is die miljarden waard is.


Momenteel zijn de belangrijkste spelers op het gebied van transactiedocumenten in dienst van "big business". Maar er is een groot marktpotentieel aan de onderkant van de markt - het bedienen van de behoeften van kleine en middelgrote ondernemingen (KMO's) in de kleinere trans-promo niche.


Hoe klanten profiteren van trans-promo:

  • Lagere kosten door marketingberichten in transactiedocumenten op te nemen
  • Winstgevend gebruik van bestaande witruimtes
  • Toegevoegde waarde voor hun eigen klanten in transactiedocumenten


Hoe u profiteert van cross selling:

  • Genereren van nieuwe cross-selling inkomsten
  • Groot zakelijk potentieel in de kleinere volume trans-promo niche
  • Verhoogd klantbewustzijn van andere producten


In een miljardenmarkt is er een niche voor trans-promo aanbieders die kleine tot middelgrote bedrijven bedienen. Mis deze kans niet om uw omzet te verhogen!