Konica Minolta

België

Giving Shape to Ideas

Contract en facturatie

Technische ondersteuning

Onze supportafdeling is erop ingericht om u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij vragen of problemen. Wilt u een service-aanvraag indienen, tellerstanden doorgeven of drivers en handleidingen downloaden voor uw multifunctionals? Hier vindt u alles wat u nodig heeft.

Terug naar de homepage

Helder over facturen

Als u een contract heeft voor uw Konica Minolta machines ontvangt u naast de periodieke facturatie ook per 6 of 12 maanden een factuur voor de afrekening van het verbruik. Wij leggen u graag uit hoe deze factuur is opgebouwd in het onderstaande filmpje.

Heeft u toch nog een vraag? Wellicht wordt uw vraag beantwoord bij de veelgestelde vragen over facturatie en contracten, die ook op deze pagina te vinden zijn. Zit uw vraag er niet bij? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via het telefoonnummer op uw factuur.

Veelgestelde vragen

Facturen algemeen

Facturen algemeen

Uitvouwen

Meerverbruikfacturen en tellerstanden

Meerverbruikfacturen en tellerstanden

Uitvouwen

Contracten

Contracten

Uitvouwen