Konica Minolta

België

Giving Shape to Ideas

Merk

BEDRIJFSINFORMATIE

Het doel van Konica Minolta is te weten wat klanten denken; om hun behoeften vanuit hun perspectief te begrijpen en om de uitdagingen die hun organisaties tegenkomen op te lossen - om zo tot het beste resultaat te komen.

Terug naar het overzicht

Het merk Konica Minolta

Het merk Konica Minolta staat voor intellectuele creativiteit met een uitdagende, betrouwbare en vriendelijke uitstraling. Vier unieke kenmerken helpen om de ideale waarde van het merk te realiseren: een brede technische kennis die de gehele afdruktechnologie omvat; een bedrijfscultuur die zich onophoudelijk inzet om schitterende producten en diensten vorm te geven; unieke productgroepen die vanuit geïntegreerde technologieën zijn ontwikkeld; een marketingservicenetwerk dat snel kan reageren op behoeften van klanten.
De essentie van ons merk is de uitgebreide technologische expertise van Konica Minolta die de basis vormt voor heel originele innovaties en een voortdurende bron van verrassingen voor de klanten vormt.

Het logo vertegenwoordigt de waarde van ons merk en onze bedrijfsnaam en geeft uitdrukking aan wat Konica Minolta haar klanten wil bieden. Het logo bestaat uit het symbool (wereldbol) en het logo, die elk hun eigen betekenis hebben.

Het symbool

Dit symbool stelt de aarde voor. Wij noemen ons merk een "wereldmerk", aangezien dit de eindeloze uitbreiding van Konica Minolta en de innovatieve waarde voor klanten over de gehele wereld vertegenwoordigt. De elliptische vorm geeft uitdrukking aan de aan de klanten geboden betrouwbaarheid en veiligheid en aan de harmonie van onze brede technologische expertise. De vijf lijnen zijn lichtbundels die onze competentie op het gebied van de afdruktechnologie verbeelden. De blauwe kleur van het symbool staat voor creatieve innovatie. Wij noemen het "blauwe innovatie”.

Het logo zelf

Het logo zelf staat voor precisie en kwaliteit op het gebied van afdruktechnologie en voor het voortdurend verrassen van onze klanten.