AIRe Link

Support made simple

Zie. Ondersteun. Los op.

 

Verhoog de responstijden, verminder onnodige klantbezoeken en verbeter de snelheid van het oplossen van nieuwe storingen met AIRe Link – een professioneel, browsergebaseerd, visueel hulpprogramma voor ondersteuning op afstand. AIRe Link is eenvoudig en altijd klaar voor gebruik, zodat u gemakkelijk uw klanten over de hele wereld realtime hulp kunt bieden.

Met slechts twee muisklikken laat de visuele hulpsoftware van AIRe Link u zien wat uw klant ziet, zodat u ze binnen enkele seconden kunt ondersteunen met onze geavanceerde visuele navigatiehulpmiddelen – een app of technische training is niet nodig.

 

Hoe het werkt


 

Koppeling sturen

De assistent op afstand stuurt de uitnodiging voor een AIRe Link-sessie via e-mail of sms.

 


 

Openen in browser

De klant klikt op de koppeling om deel te nemen aan de sessie. Hiervoor hoeft geen app te worden geïnstalleerd.

 


 

Ondersteuningssessie starten

De assistent op afstand kan zien wat de klant ziet en deze visueel begeleiden.

 

Volledige AIRe Link-functies zijn 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist. Geen aankoopverplichting. 
 
 

De voordelen

Bespaart tijd en moeite



AIRe Link vermindert de noodzaak van reizen en verhoogt de snelheid van het oplossen van nieuwe storingen, zodat u de problemen van uw klanten snel en eenvoudig kunt oplossen.

Beter voor het bedrijf



Uw teams kunnen productiever zijn en meer samenwerken doordat er minder tijd wordt besteed aan reizen – ook goed voor u en uw klanten.

Biedt veiligheid



AIRe Link houdt zowel werknemers als klanten veilig door onnodig contact in gevaarlijke sectoren of in tijden van gezondheidscrises te voorkomen.

Verbetert klantervaring



Het op afstand oplossen van problemen maakt uw team efficiënter en effectiever, zodat ze betere ondersteuning kunnen bieden aan meer van uw klanten.

Volledige AIRe Link-functies zijn 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist. Geen aankoopverplichting. 

 

Voor wie is het?


 

Buitendienst

AIRe Link stelt technici in staat hun expertise met klanten te delen zonder de kosten en moeite van reizen.

 


 

Klantenservice

Medewerkers van de technische ondersteuning kunnen zelf zien wat de klant ziet, zodat ze problemen snel en eenvoudig kunnen oplossen.

 


 

Training en ondersteuning

Werknemers kunnen hun expertise delen en elkaar ondersteunen, ongeacht waar ze zich fysiek bevinden.

 

Branches

 

Manufacturingapparatuur, telecommunicatiediensten, IT-diensten, computerapparatuur en elektrische apparatuur, bankdiensten en financiële diensten, professioneel printen

 

Volledige AIRe Link-functies zijn 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist. Geen aankoopverplichting. 

 

Pricing

Basic

×

Gratis

  • Uitnodiging van de klant via e-mail 
  • Audio/Visuele communicatie 
  • Live aanwijzer 
  • Realtime tekenen 
  • Zaklamp 
  • Sessieplanning 
  • Snapshots in volledige resolutie
  • Steun van de Community 

Pro

×

€360 gebruiker/jaar of €40 gebruiker/maand

  • Alles van Basic 
  • Uitnodiging van de klant via SMS 
  • Screenshots opslaan 
  • Video-opname 
  • Scherm delen 
  • Export van gegevens
  • Teambeheer en analyse 
  • Tracking van het gebruik en van de voordelen 
  • Gepersonalisserde berichten voor klanten 
  • Voice-to-Text transcripties 
  • Prioriteit ondersteuning 

Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 1 maand voor AIRe Link en krijg direct toegang tot alle professionele functies.

 

Volledige AIRe Link-functies zijn 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist. Geen aankoopverplichting. 
 
 

Ervaringen van klanten

Ontdek hoe AIRe Link onze klanten en diens klanten helpt:

 

Volledige AIRe Link-functies zijn 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist. Geen aankoopverplichting. 
 

AIRe Link: Succesverhaal Verenigd Koninkrijk

Zo ver weg en toch zo dichtbij: Gebruik van AIRe Link bij Konica Minolta Verenigd Koninkrijk
In de zomer van 2020, midden in de coronapandemie, waren de prioriteiten van Konica Minolta de gezondheid en veiligheid van zijn werknemers, klanten en partners, evenals het in stand houden van het leveren en ondersteunen van klantenservice, ondanks lockdownmaatregelen van de overheid. Konica Minolta zag ‘Remote Visual Support’ als een opkomende technologie die de strategische verschuiving naar een Remote by Default-benadering zou ondersteunen voor zowel de implementatie van oplossingen als ondersteuning. AIRe Link werd met succes voor verschillende gebruiksscenario's gepilot en vervolgens als een van zijn ondersteuningsplatforms op afstand geïmplementeerd, waardoor het nu als standaard wordt gebruikt.

Lees ons succesverhaal