🔧 UPDATE VAN ONZE SYSTEMEN- 11/07-14/07
Beste klant,
Als onderdeel van de voortdurende verbetering van onze diensten, vindt er van vrijdag 11 juli - 13.00 uur tot maandag 14 juli - 08.00 uur een update van onze systemen plaats.
Tijdens deze periode kunnen sommige functies van ons eCommerce klantenportaal en onze helpdesk tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Vanaf maandag 14 juli 's ochtends behandelen we uw verzoeken graag.
Onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip en geduld tijdens deze optimalisatiefase.
Met vriendelijke groet,
Konica Minolta
Contacteer ons
Wilt u informatie krijgen over onze producten of oplossingen? Heeft u een vraag over onze vacatures of een algemene vraag? Vul het formulier in en u hoort snel van ons.
Voor vragen i.v.m. uw contract, factuur of lege consumables (bvb toners), bezoek onze support pagina.
Voor een vlotte/efficiënte behandeling van :
- service-en supportaanvragen
- technische problemen
- bestelling van consumables/toners
gelieve ons klantenportaal te gebruiken.
Adres
Konica Minolta Business Solutions N.V./S.A.
Berkenlaan, 8B
B-1831 Diegem
Google Maps
Contact
+32 2 717 08 11
Locaties & Partners
ZOEK EEN LOCATIE OF PARTNER IN UW OMGEVING