Konica Minolta Support

Omdat een efficiënte klantenservice één van onze topprioriteiten is, hebben we het huidige portaal e-bizhub gemoderniseerd en uitgebreid om u nog meer functionaliteiten te bieden.

Ga direct naar het eCommerce klantenportaal
 

We zijn er om u te helpen


Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software, de toegang tot onze iTrainingmodules of enige andere vraag, wij helpen u graag verder. Klik op de gewenste hulp hieronder.
 

Graag willen we uw aandacht vestigen op het feit dat aanvragen die via het eCommerce klantenportaal binnenkomen sneller worden verwerkt. Als u problemen heeft met het portaal, contacteer ons dan via het algemene contactformulier.
 

Klantenportaal 24/7 beschikbaar

  • Beheer uw toestellen op een snelle en efficiënte manier
  • Dien een serviceverzoek in
  • Bestel uw verbruiksartikelen (o.a. toner)
  • Volg de status van uw bestellingen en serviceverzoeken
  • Registreer en raadpleeg uw tellerstanden
  • Raadpleeg en print uw facturen
  • Geef een wijziging in uw systeemlocaties door


Download de brochure

Naar ecommerce
e_commerce_call_to_action

Verbruiksartikelen (Toners, enz.)

Zijn uw multifunctionele toestellen rechtstreeks verbonden met onze systemen? Dan gebeurt de levering van uw verbruiksartikelen automatisch.

Is dit niet het geval?
Bestel uw verbruiksartikelen 24/7 op het eCommerce klantenportaal.
Kies de functie “Verder zonder account“, selecteer de gewenste actie en voer het nummer van uw toestel in. U kunt ook een account aanmaken om van extra functies te profiteren.

Naar ecommerce

Recycling van uw Konica Minolta verbruiksartikelen

Wilt u verantwoordelijk handelen en voldoen aan de milieudoelstellingen van uw bedrijf ? Profiteer in dat geval van het Clean Planet Program van Konica Minolta. 

Wij zorgen voor hoogwaardige recycling van lege toners en verbruiksartikelen van Konica Minolta.

NAAR CLEAN PLANET
A woman in front of a printer, changes the cartridges to recycle
Contractenfacturatie

Contract & Facturatie

Wist u dat u uw facturen op ons eCommerce portaal kunt raadplegen en printen?

Lees ook hier de veelgestelde vragen over facturatie en contracten alsook een uitleg over hoe uw factuur is opgebouwd.

FAQ Helder over facturatie

iTraining: online-trainingsessies voor producten

iTraining biedt een online productvoorstelling waarin alle belangrijke functies in duidelijke video's gedetailleerd worden uitgelegd.

Gebruik onze iTraining platform, wanneer u dat wilt – opnieuw en opnieuw!

naar Itraining
Itraining_ecommerce
locatiesenpartners

Konica Minolta Locaties & Partners

Vind een Konica Minolta Partner bij u in de buurt.

Locaties & Partners

Partner Desk

Via Konica Minolta eCommerce kunt u als Partner:

  • uw order plaatsen en de status volgen
  • direct uw orderbevestiging ontvangen
  • uw factuur opvragen en doorlooptijd verkorten.

Heeft u specifieke verzoeken die niet via eCommerce behandeld kunnen worden? Of wilt u Partner worden?

Bel ons op 02 717 09 66

PartnerDesk

Remote support connection

Ondersteuning op afstand van uw IT omgeving met behulp van Konica Minolta’s Remote Support applicatie.

Remote Support

Download Center

Download de nieuwste drivers, handleidingen en software voor uw Konica Minolta-apparaat.

Download center
Download center
support_contact

Algemeen contact

Heeft u geen antwoord/hulp gevonden op ons eCommerce klantenportaal? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen:

Voor een vraag over:
•    Uw contract                            +32 (0)2 789 40 00
•    Uw openstaande facturen   +32 (0)2 789 40 03

Voor andere vragen:
•    Algemeen nummer              +32 (0)2 717 08 11