Konica Minolta Support

Omdat een efficiënte klantenservice één van onze topprioriteiten is, hebben we het huidige portaal e-bizhub gemoderniseerd en uitgebreid om u nog meer functionaliteiten te bieden.

Ga direct naar het eCommerce klantenportaal

We zijn er om u te helpen

Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software, de toegang tot onze iTrainingmodules of enige andere vraag, wij helpen u graag verder. Klik op de gewenste hulp hieronder.
 

Welkom op eCommerce, de nieuwe versie van het e-bizhub portaal.

Beheer uw toestellen op een snelle en efficiënte manier
Dien een serviceverzoek in
Bestel uw verbruiksartikelen (o.a. toner)
Volg de status van uw bestellingen en serviceverzoeken
Registreer en raadpleeg uw tellerstanden
Raadpleeg en print uw facturen
Geef een wijziging in uw systeemlocaties door

Naar e-commerce
e_commerce_call_to_action
Contractenfacturatie

Contract & Facturatie

Wist u dat u uw facturen op ons eCommerce portaal kunt raadplegen en printen?

Lees ook hier de veelgestelde vragen over facturatie en contracten alsook een uitleg over hoe uw factuur is opgebouwd.

FAQ Helder over facturatie

iTraining: online-trainingsessies voor producten

iTraining biedt een online productvoorstelling waarin alle belangrijke functies in duidelijke video's gedetailleerd worden uitgelegd.

Gebruik onze iTraining platform, wanneer u dat wilt – opnieuw en opnieuw!

naar Itraining
Itraining_ecommerce
locatiesenpartners

Konica Minolta Locaties & Partners

Vind een Konica Minolta Partner bij u in de buurt.

Locaties & Partners

Partner Desk

Via Konica Minolta eCommerce kunt u als Partner:

  • uw order plaatsen en de status volgen
  • direct uw orderbevestiging ontvangen
  • uw factuur opvragen en doorlooptijd verkorten.

Heeft u specifieke verzoeken die niet via eCommerce behandeld kunnen worden? Of wilt u Partner worden?

Bel ons op 02 717 09 66

PartnerDesk

Remote support connection

Ondersteuning op afstand van uw IT omgeving met behulp van Konica Minolta’s Remote Support applicatie.

Remote Support

Download Center

Download de nieuwste drivers, handleidingen en software voor uw Konica Minolta-apparaat.

Download center
Download center
support_contact

Support nodig?

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag op ons eCommerce klantenportaal? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen
Op één van de volgende nummers:

  • Service verzoeken & consumable - contact@konicaminolta.be of +32 (0)2 717 08 00
  • Lopende contract - +32 (0)2 789 40 00
  • Openstaande facturen - +32 (0)2 789 40 03
  • Andere vragen - 32 (0)2 717 08 11