QR Connect is een slimme Cloud oplossing waarmee gebruikers storingen direct via een QR-code melden, gekoppeld aan een servicemanagementsysteem. Snel, foutloos en schaalbaar.

Dankzij de integratie van QR Connect met het Konica Minolta IT-servicemanagementplatform ServiceNow kunnen serviceverzoeken sneller, eenvoudiger, completer en nauwkeuriger worden afgehandeld.

Met QR Connect zet Konica Minolta een grote stap in het verder optimaliseren van haar serviceprocessen. Klanten kunnen eenvoudig een QR-code op hun apparaat scannen om een serviceverzoek in te dienen. Hierdoor hoeft men niet langer handmatig apparaatgegevens op te zoeken of tijdrovende telefoongesprekken met de servicedesk te voeren.

De voordelen van deze integratie voor klanten en ook de interne serviceorganisatie van Konica Minolta:

The concept of fast response, reaction. Vector icon isolated on white background.
2423905639

Snellere responstijden

Serviceverzoeken worden rechtstreeks in ServiceNow verwerkt, wat de afhandeling versnelt.

Database administrator line icon. linear style sign for mobile concept and web design. Data system admin outline vector icon. Symbol, logo illustration. Vector graphics
2053025639

Minder administratie

Een handmatige invoer van serienummers, type servicemelding of locaties.

customer care icon with thin line hands. simple linear trend human resource logotype graphic stroke design. concept of individual people choice or good feedback and narrow control or search talent
2270942445

Hogere servicekwaliteit

Nauwkeurige gegevens en geautomatiseerde workflows verbeteren de service.

admin icon. vector.Editable stroke.linear style sign for use web design,logo.Symbol illustration.
2427018425

Bestelproces

Medewerkers kunnen meldingen en bestellingen doen voor papier, labels, nietjes en toners voor de eigen interne organisatie.