Gebruikers- en kostenbeheer

Automatische gebruiksanalyse en geavanceerde kostenberekening

Ontdek een moderne printomgeving die is afgestemd op uw behoeften


Er zijn veel verschillen tussen kleine bedrijven, middelgrote ondernemingen en internationale organisaties.

Ze hebben allemaal hun eigen managementstijl, behoeften, klanten en doelstellingen. Ongeacht de organisatie die u vertegenwoordigt, Konica Minolta biedt u een oplossing voor gebruikers- en kostenbeheer die aan uw eisen voldoet. Deze schaalbare software zal uw werkelijke behoeften vervullen, zelfs wanneer deze veranderen naarmate uw bedrijf zich ontwikkelt.

Solutions

Solutions

Gebruikers- en kostenbeheer

Centraal gebruikers- en kostenbeheer verlaagt de uitgaven aan printservices drastisch — vaak met wel 30%. U kunt deze beheeroplossing gebruiken om een rendabele en moderne printomgeving te creëren. U hebt geen grote investeringen in uw printinfrastructuur nodig: de software ondersteunt multifunctionele printers van Konica Minolta en zelfs kleine kantoorprinters. Het komt neer op eenvoudige, effectieve controle over al uw systemen — of u nu een klein bedrijf bent met een handvol MFP's of een internationale onderneming met kantoren over de hele wereld. 

Hardware
hardware icon
Konica Minolta Printing Hardware

Wilt u het ultieme in digitale printproductieprestaties? U heeft het net gevonden. Konica Minolta's Production Printing en Office-hardware zijn de referentie in de sector, met apparaten die een revolutionaire beeldkwaliteit in kleur bieden, ultrasnelle zwart-wit uitvoer, inline afwerkingsopties van professionele kwaliteit om te voldoen aan uw complexe taakspecificaties, en meer. Ongeacht de grootte of het specialisatiegebied van uw bedrijf, kunt u met onze printhardware uw printinfrastructuur opbouwen, digitale inhoud beheren, ultramoderne meetinstrumenten installeren en andere oplossingen verkennen die zijn ontworpen om uw workflow onherkenbaar te veranderen.

Software
software icon
Konica Minolta Software

Ontdek hoe Konica Minolta softwareproducten u kunnen helpen uw processen te verbeteren. Op maat van uw bedrijf kunt u uw printservices efficiënt beheren en de bijbehorende kosten verlagen, de efficiëntie verhogen door digitale workflows te implementeren en de beveiliging van documenten te verbeteren. Dankzij hun volledige modulariteit zijn onze oplossingen schaalbaar en kunnen ze worden geconfigureerd om aan uw zakelijke behoeften te voldoen.

Services
service icon
Always at your Service

Onze ervaren en deskundige vakmensen zullen uw vragen beantwoorden en u laten zien hoe u uw product moet bedienen. Onze diensten werken in uw voordeel, binnen een ondersteuningssysteem dat is ontworpen om ervoor te zorgen dat u en uw bedrijf optimaal kunnen profiteren van de oplossingen. Wij bieden een scala aan verschillende diensten, waaronder geoptimaliseerde printservices om uw advies te combineren; hardware- en software-implementatie; workflow management om uw documentuitgaven te verlagen; en slimme beveiligingsdiensten om uw bedrijf veilig te houden.

Maak een stap voorwaarts en implementeer YSoft Enterprise Print Management. Introduceer een moderne printomgeving, die flexibel, kosteneffectief en veilig is. Deze tool voor gebruikers- en kostenbeheer zal de manier waarop u uw printinfrastructuur beheert, transformeren. Houd controle over budgetten en breng alle scan-, print- en kopieerkosten in kaart per gebruiker, systeem of kantoor. Identificeer problematisch printgedrag en pas uw beleid daarop aan. Deze centrale printomgeving is een servertoepassing die al uw systemen in het netwerk aan uw personeelsbestand koppelt. Hiermee kunt u het beheerbeleid uitstippelen en veel efficiëntere workflows invoeren. 


Met deze monitoroplossing houdt u uw vinger aan de pols, zelfs als uw organisatie tal van projecten voor veel verschillende klanten uitvoert. U kunt voor iedere klant een factureringscode definiëren en kosten aan de betreffende projecten toewijzen. Op deze manier is het veel gemakkelijker om uw klant de exacte printkosten in rekening te brengen. Analyseer heldere grafieken en managementrapporten om snel en volledig inzicht te krijgen. Voor nog meer duidelijkheid en efficiëntie kunt u ook uw eigen, aangepaste rapporten maken. 


YSoft SafeQ is een effectieve, flexibele en uitgebreide tool voor gebruikers- en kostenbeheer, met alle functionaliteiten die nodig zijn om uw workflow te stroomlijnen, geld te besparen en te profiteren van een transparantere kostenrapportering. 

   

   

Pictogram van de technologiefunctie

Geavanceerde kostenberekening

Productiviteitsfunctie-icoon

Automatische gebruiksanalyse

Touch feature icon

Centraal beheer

Finishing feature icon

Snelle en heldere kostenoverzichten

Customization feature icon

Verhoogde veiligheid

Get in touch

Get in touch