De MFP's van Konica Minolta overtreffen de industrienormen voor de naleving van cyberbeveiliging

19. aug 2021

Konica Minolta kondigde de resultaten aan van penetratietests op zijn bizhub i-Series multifunctionele printers, uitgevoerd om zeker te zijn dat de productlijn voldoet aan de hoogste standaard voor gegevensprivacy en end-point beveiliging. De bizhub i-Series beschikt over meerdere next-generation technologieën, waaronder solid-state storage, een nieuwe codebasis, firmware en geïntegreerde cloudservices. Er werden geen kwetsbaarheden aangetroffen bij recente tests van de apparaten, uitgevoerd...

Onderzoek van Konica Minolta onthult de impact van Covid-19 op kleine en middelgrote ondernemingen

16. aug 2021

De Covid-19-pandemie heeft de pijnpunten van kleine en middelgrote ondernemingen (KMO's) rond beveiliging en gegevensbescherming verergerd. 48% noemde beveiliging en gegevensbescherming als hun eerste IT-uitdagingen. 37% van de bedrijven zei dat hun medewerkers te maken hadden met virus-, malware- of beveiligingsdreigingen als gevolg van omstandigheden die tijdens de pandemie werden opgelegd. Als gevolg van deze beveiligingsproblemen heeft 47% van de bedrijven IT-beveiligingssoftware of...

Konica Minolta is door Quocirca uitgeroepen tot marktleider op het gebied van Managed Print Services

12. jul 2021

Managed Print Services (MPS's) vormen een katalysator voor digitalisering. Ze helpen bedrijven tijd en geld te besparen en stellen IT-afdelingen in staat zich op bedrijfskritische taken te richten. MPS's worden dus een steeds belangrijkere hoeksteen van veilige, cloudgebaseerde digitale workflows die flexibel en extern werken mogelijk maken. Konica Minolta heeft, in het centrum van deze ongeëvenaarde verschuiving, grote en kleine bedrijven geholpen om tot intelligente, verbonden werkplekken...

Konica Minolta en MOBOTIX slaan de handen ineen

07. jul 2021

Sinds Konica Minolta in 2016 het meerderheidsaandeel overnam van MOBOTIX, de Duitse fabrikant van intelligente video-oplossingen, hebben beide bedrijven hun klantenbestand en bedrijf aanzienlijk kunnen uitbreiden. Alleen al in Europa heeft het partnerschap al meer dan 70 klanten en het plan is om continu uit te breiden. Er worden plannen gemaakt voor marktaanwezigheid in 21 landen met een eigen verkoopafdeling. Beide bedrijven streven ernaar om een opwaartse impuls te geven aan hun...